Alla inlägg den 11 juli 2010

Av bestsister4-ever - 11 juli 2010 20:58

 heej nu har jag äntligen kommit hem till mamma  . men såklart varit roligt att vara oss bella och nicci och bada och ha kul  . och i morgon ska jag åka med jojjan ( min moster) till något äventyrs-land.men nu ska jag kolla på tv  kramar lisa

Av bestsister4-ever - 11 juli 2010 20:39

Tjabba tjenaa   


Idag har det vart så varmt så man nästan smälter bort!!!


Har vart med Bella, Nicci och Lisa hela dagen! ( Hoppas de gör nåt inlägg    )

Vi har åkt ring!!! Super KUL men lite läskigt! 


Men nu är jag hemma med Lisa! Lisa " tatuerar" sig , och jag sitter vid datorn såklart hahah och så små tittar jag på vm lite   


Ses snart igen kramar Tora   





Av bestsister4-ever - 11 juli 2010 00:29

Vilken är din favorit färg?

Nicci: Rosa och Lila!

Tora: Röd är en fin färg!

Lisa: Lila och grön såklart!

Bella: Lila och Limegrön vad annars?


Vem är din bästa kompis?

Nicci: Lisa vad trodde nii?

Tora: Bella SÅKLART   

Lisa: Nicci!!!!!

Bella: TORA!! Vi har varit bästizar sen vi föddes! <3


Har du nåt husdjur??

Nicci: Jaa, en hund(prinsen) och en kanin(Gucci)

Tora: Japp, två katter.

Lisa: Lika som Tora!!

Bella: Exakt som Nicci!!

Det var Lite om oss!
Kramiz // Bella   Nicci   Tora  Lisa  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vi som har bloggen heter Bella,Nicci,Toraoch Lisa! Vi är 4 Bästaaa vänner som är som systrar!kramizzar Bella Nicci Tora och Lisa :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards